marți, 21 martie 2017

pandora

mi-ar fi trebuit un cui acum, să stau și eu să contemplez, dar ma mulțumesc și cu o țigară.
dacă m-ai vedea acum ai spune că sunt o femeie de afaceri de succes.
de ce? am părul roșu prins în coc lejer și îmi curg suvițe rebele de păr pe ici pe colo, mi-am pus ochelarii pentru că acuz dureri prea mari de cap de ceva vreme, stau cu laptopul în brațe, fumez leneș din țigara asta și stau să scriu. am piciorul drept ridicat la piept, și sunt destul de prinsă aici încât n-aș auzi dacă ai veni să îți iei un pahar de apă. în imaginația mea încă ești aici.
am vrut să îți scriu astăzi despre tine, despre mine și despre noi. am vrut să îți scriu cum încă te iubesc, cum încă mă gândesc la tine mai des decât pot să clipesc, am vrut să îți spun cum te vreau, și în pat cu mine, leneș la margine, obosit și cu spatele la mine, să mă trezesc că-mi este sete și să fii acolo, în lumea ta, cu gândurile tale, să-ți văd părul cum se întinde pe jumătate de pat și să ți-l dau la o parte amuzată, să mă întind înapoi lângă tine și să încerc să nu te răpesc din somul tău, să-ți spun cum te vreau si cântându-mi la chitară și doar uitându-mă la tine, cum vreau să mă ții de mână printr-un parc aleatoriu și vorbind orice mic amănunt neimportant din viețile noastre mult prea importante, și cum vreau să mă uit la tine și să rămâi contrariat, să te văd cum te uiți la mine ciudat când spun vreo prostie sau vreun lucru ce nu-și are rostul sau vreo logică, cum îmi doresc mesajul ce ”ce faci?„ târziu de la tine, să mă bucur ca un copil de tine, am vrut să îți spun în seara asta să nu pleci de aici, să nu pleci de lângă mine, să nu-ți întorci privirea de la mine, să nu renunți la mine oricât de dificilă aș fi, să nu mă abandonezi, aș fi vrut să-ți cer să-mi dai șanse peste șanse până o să ajungi să vezi că n-au fost în zadar, până o să ajungi să mă vezi pe mine, să-mi vezi fiecare parte din corp, din viață, din suflet, din inimă, până o să-ți dai seama că te iubesc, că te-am iubit, și despre viitor nu știu ce să spun, dar sigur tot acolo voi fi.
am vrut în seara asta să-ți arăt că tu contezi, mai mult decât carnea care ești, mai mult decât partida bună de sex, mai mult decât sărutul voit, mai mult decât atât, am vrut să-ți arăt că tu omul contezi, că tu sufletul ești important, mi-am dorit să vezi că te văd și că sunt aici indiferent de cât de greu este, de cât de mult mă soliciți, sunt aici și îmi place aici..
am vrut să vezi că nu am orgoliu, și cel puțin nu cu tine, am vrut să observi că sunt goală în fața ta, atât de haine cât și de orice secret, am vrut să vezi că te-am lăsat să mă vezi, am vrut să vezi că încă sunt îndrăgostită..

dar am sfârșit aici, pe un scaun prost, în bucătăria rece, deja la a 3 a țigară cu gândul la tine..
am sfârșit aici, după niște mesaje proaste, gândindu-mă că te vreau, că nu-mi doresc altceva, după atâtea lucruri greșite cu tine, după atâtea nopți pierdute plângând, după prea multă suferință, mă agăț doar de niște cuvinte scrise pe o foaie roșie, după niște mesaje spuse poate la disperare, după toate astea încă mi te doresc, încă te iubesc, încă mi-e dor de tine, încă sper..

probabil e prea mult, probabil te sperii, probabil îți este frică și te simți copleșit.. și mie îmi este frică, și eu aș fugi acum, și eu m-aș duce departe, și eu mi-aș comanda o viață nouă de la un non-stop și dacă-mi mai rămâne rest mi-aș lua cu mine numai amintirile frumoase cu tine, și eu m-aș încălța în papuci noi și aș fugi de aici, dar rămân pentru mine, sperând c-o să-mi fie vreodată bine cu tine..

e prima seară în care nu am băut alcool
și tu tot nu ai venit să-ți iei paharul cu apă.

Un comentariu: