duminică, 15 decembrie 2013

suflet în doliu

mi-ai străfulgerat inima și-ai lăsat-o să sângereze monotonă. te iubesc și te-am iubit și dincolo de infinti și-o voi face cu fiecare respirație. n-ai murit, acum ești mai viu ca niciodată, în inima mea strălucești mai tare ca niciodată. m-ai călăuzit spre bine și te-am urmat mereu, acum singură rătăcesc și mi-e greu. îmi simt picioarele grele și sunt desculță, acum doar Dumnezeu mai poate apropia ce noi am despărțit. orgoliul urlă și ne posedă . n-am să ridic ochii din pământ așa cum am promis, o să continui șă plâng cu lacrimi de sânge și să-mi țin sufletul meu în doliu.

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. de cand nu am mai venit pe la tine in vizita ti-ai schimbat si look-ul la "casuta"... si se pare ca si tu esti un "butterfly" :D
      cum esti? toate bune acum?

      Ștergere
    2. se pare că și eu mi-am cam abandonat căsuța, tocmai ce mi-am amintit parola :))
      mă bucur că ți-ai amintit de mine.
      sunt bine, încerc să fiu dar nu prea mă pricep la asta !

      Ștergere