miercuri, 11 decembrie 2013

întoarce-te...

nu știu dacă ai să vezi rândurile astea .. mi-e dor de tine, îmi amintesc acum, după săptămâni în care am fost singură, cum ne iubeam, cum ne atingeam corpurile unul de altul și ne iubeam, cu atâta dragoste, cu atâta dor și desăvârșire. unde ai plecat? de ce m-ai lăsat singură să mă chinui mereu ? sufletul meu încă-i sângerând și mă doare, nu știu ce să-i fac. am pus comprese peste comprese, am încercat să-l alin, am încercat să-l fac să uite și n-am rezolvat nimic ... în fiecare seară când închid ochii mă doare din ce în ce mai tare, mi se rupe fiecare bucată din mine și mi te amintesc întins pe patul meu , frumos și vesel, iubitor și plin de bunătate. unde ai dispărut așa repede? cum a trecut totul ? de ce m-ai lăsat singură aici ? mi-e frică .. vreau să vii înapoi și să mă iubești . de ce mă chinui, suflete ? vreau să vezi asta, vreau să vezi cât de mult Te iubesc, vreau să vii să mă iei în brațe și să-mi spui c-am rămas tot micuța ta și că mă vei iubi pentru totdeauna, așa cum mi-ai jurat . mi-e frică, sunt singură și mi-e rece.

2 comentarii: