joi, 12 decembrie 2013

adio, for good.

asta a fost ultima țigară care am fumat-o cu gândul la fine, ăsta a fost ultimul fum care l-am scos pentru tine, a fost ultima amintire cu tine. gata, de astăzi e o nouă viață, las în urmă tot ce ai însemnat tu mentru mine, nu mai avem amintitri, eu le-am șters, nu mai există ” noi ” și nu va mai exista niciodată, ăsta-i jurământul care mi l-am făcut cu mine, e pactul care l-am făcut cu Dumnezeu, și eu mă voi ține de el, nu cum ai făcut tu. Te-am uitat și m-am resemnat. am plâns destul, am înșiruit destule amintiri și te-am lăsat în urmă. mi-ai făcut prea mult rău, eu sunt acum și sunt fără tine. ți-am uitat ochii și buzele, am uitat tot ce însemni sau ce ai însemnat vreodată pentru mine. vreau un nou început fără vocea ta și fără tine. și-am jurat că e gata și e gata. nu mai vreau durere, am îndurat destul. am lăsat scrumul țigării șă vorbească pentru mine și el a dispărut, l-am aruncat pe fereastră și nu se mai întoarce, s-a topit o dată cu zăpada și nu vreau să mai revină. adio și n-am alte cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu