vineri, 6 decembrie 2013

E.

și-ți scriu la ora asta pentru că nu mai pot să țin atâta suferință în mine, nu mai pot să îndur atâta dramă și neliniște.
mi-e dor de tine, vreau să mergem pe stradă și să vedem luminițele aprinse peste tot, și ne ținem de mână, să ne sărutăm la vechiul nostru om de zăpadă, să stai pe trepte și să-mi zici că începi să mă iubești.
chiar nu știu ce-i aici, ce-i lumea asta fără tine, dar mi-e greu. știu doar că ăsta e sfârșitul unei povești pentru că fiecare basm are un sfârșit.
mi-a ars carnea de dor și mi-a tremurat mâna pe telefon. sufletu-mi plânge de atâta dor, urlă și strigă.
vino înapoi suflet rătăcit, vino și ia-mă în brațe, unește-te iar cu ceea ce însemni tu defapt !

6 comentarii:

  1. I-ai scris pentru ca simteai nevoia sa te eliberezi...
    Te imbratisez cu drag...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai am multe de eliberat și simt că nu mai am putere :(
      și eu te îmbrățișez tare,tare !

      Ștergere
  2. Stiu perfect ce simti, si...ca sa intelegi acest lucru, iti las o poezie pe care am scris-o candva!

    http://ssasebo.blogspot.ro/search/label/fara%20el

    Cu o floare prin geanta uitata,
    Se plimba prin oras cu o privire crispata.
    Inca il mai cauta si inca-l mai vrea,
    Sufletul ii este strans intr-o curea.

    Cat a trecut...nici nu mai stie.
    Dar e cert, de cand a plecat
    nu se mai simte vie.
    Nu mai stie sa zambeasca, sa iubeasca...
    Nu mai stie cum sa traiasca

    Fara el. Inima-i mai bate si acum
    Gandindu-se la ei. Sa il uite? Nicidecum.
    Cand inca mai simte atingerea lui
    Si se cutremura: Ah, buzele lui...

    Si peste tot il cauta cu privirea,
    Nu se poate abtine, e mult prea dulce amintirea
    Si prea amara in acelasi timp
    Deja s-a scurs alt anotimp...

    Fara el. Il vrea in fiecare clipa.
    Tone de frig in fiinta-i se tot infiripa...
    Si stie ca nu se mai poate. Dar spera.
    Chiar daca cu intreaga lume dispera.

    Pentru ca e fara el.



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Issa, prea frumoasă poezie. nu credeam că mă va înțelege cineva vreodată. Mi-e tare greu, dar, mergem înainte,nu ?

      Ștergere
    2. Dar cum s-a ajuns aici :-s .
      ..orice basm are si o continuare in viata reala , deci capul sus si nu uita sa speri >:D<>:D<

      Ștergere