miercuri, 19 martie 2014

am crezut că mi-e doar somn

Am crezut că am nevoie doar de o noapte de somn ca să-mi revin din oboseala asta, și am adormit așa, în tircoul tău și cu toate foile pe lângă mine. N-am rezistat să nu-l îmbrac, și mi-a trezit atâtea amintiri, și m-a făcut să mă întreb o groază infintă de lucrui. Și m-am trezit dimineață și parcă eram mai obosită ca atunci când mă culcasem. Mi-am strâns minuțios toate foile și le-am așezat în ghiozdan, m-am urît pe mine că ți-am purtat tricoul și am fost iar slabă și că n-am putut să nu cad pradă amintirilor. Sunt foarte obosită, și am crezut că trebuie doar să dorm, să uit de tot, dar se pare că e mult mai mult de atât. Mi-am citit și romanul plictisitor și tot cu gândul la tine m-am regăsit și acolo, doar că eu în ipostaza masculină, și nu am nici o idee de ce. Mi-am poruncit mie să mi te scot din cap și n-am reușit. Mă urăsc pe mine că am ajuns din nou de unde am plecat și că o să străbat din nou același drum pe care-l știu deja și pe care l-am bătătorit cu lacrimi de sânge.

13 comentarii:

  1. :) aşa sunt unii oameni, pun amprente profunde şi apăsătoare pe noi. ştiu că e dureros, dar mie îmi place să ştiu că în viaţa noastră există persoane de genul acesta. chiar dacă nu îi mai avem, îi purtăm cu noi în permanenţă. sunt acei oameni care deşi pleacă, ne schimbă destul de mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. paradoxal e că, cred că suferința asta e parte din mine și o simt mereu și încep să mă obișnuiesc.
      bună M !

      Ștergere
    2. știu cum e! cumva, se va rezolva, trebuie însă să decizi încotro vrei să mergi. dacă vrei să rămâi agățată de asta sau să mergi mai departe.

      Ștergere
    3. știi, sunt obișnuită cu el acolo într-un colțisor din viața mea. cred că asta mă distruge..

      Ștergere
    4. atunci învață să renunți la lucrurile care îți fac rău. și dă-ți timp, la un moment dat vei fi bine!

      Ștergere
    5. asta depinde numai şi numai de tine!

      Ștergere
  2. Mai ai mult de gand sa dispari/apari? :))
    Este exact ca si "catch me if you can"! Imi pare rau ca suferi inca.... chiar merita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha, Minnie mă bucur că tu mi-ai simțit lipsa. (mi-am uitat parola la un moment dat :)) )
      nu știu dacă merită, de fapt, nu știu ce mai merită și ce nu și înnebunesc la gândul că sunt așa tânără și sufăr așța de mult.
      pupici

      Ștergere
    2. Asculta sfatul unei mame, nu merita! Nu strica si risipi cei mai frumosi ani pentru nimeni si nimic! Bucura-te de ei pentru ca nu se mai întorc!
      pup si eu draga mea!

      Ștergere
    3. și mama mi-a zis la fel și totuși nu pot face nimic în prvința asta. mă simt prea legată de el.

      Ștergere
  3. E greu sa uiti, e greu sa scoti pe cineva din suflet dar mai ales din amintiri...de fapt, nici nu stiu daca vreodata reusim sa scoatem pe cineva din suflet, mai degraba ne obisnuim cu ideea ca acel cineva nu mai face parte din noi, din viata noastra, ne obisnuim cu amintirile, le lasam intr-un colt uitat si mergem mai departe.
    Asta vei face si tu, doar ca esti inca pe drum, inca mergi spre acessta etapa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vorbești atât de frumos. mi-e greu, sper să mă obișnuiesc, nu mă simt bine dar nici rău nu mi-e. e o stare ciudată pe care n-am mai trăit-o și nu știu ce urmează, mi-e puțin frică.

      Ștergere