joi, 10 iulie 2014

un foarte vechi "tu"

 te-am sărutat. ştiu ardeai de dorinţa şi -ţi era dor de mine. meschină fi zic mie nu. mi-a fost dor de tine, un dor nebun şi al naibii de dureros, până la urmă de asta e dor. dar, te-am sărutat. n-am simţit nimic. n-ai trezit nimic în mine, nici măcar atunci când m-ai sărutat pe gât. mi-am demonstrat mie nu mai exişti în inima mea, pot trece mai departe, trecutul de lângă tine nu mai există-n mintea mea. dragul meu, te-am uitat. inima mea nu mai tânjeşte după tine, am vindecat-o, i-am închis rănile dar mi-ai lăsat-o rece, mai rece decât a fost vreodată. turpul tău nu îmi mai trezeşte amintirea primei nopţi, nu-mi mai arată nici măcar amintirea primului sărut. te-am şters din inima, îmi pare rău....te-am uitat.

2 comentarii:

  1. Exact... Mai demult aveam și eu un "tu", atât de dulce, atât de arzător, atât de voluptuos, atât de amețitor, încât credeam că nu e altul mai fermecat, credeam că la acest "tu" se oprește viața mea... Dar, ca și tine, am trecut de el. Acum este un cuvânt doar cu amintiri, un cuvânt care îmi promite că va face mai multe următoarea dată... Poate îmi vei spune că-s prea mică, știu, dar am avut cândva impresia că sunt îndrăgostită, cândva am crezut că iubesc...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ”tu” ăsta al meu a ieșit din viața mea de vreo 5 luni, am încercat relații după, să descopăr alte persoane, dar, s-a dovedit că ”tu” cel vechi mi-a înghețat efectiv inima, nu mai pot să simt altceva pentru nimeni, cu atât mai mult pentru el.
      pupici și ție.

      Ștergere