sâmbătă, 19 aprilie 2014

un nou el

și după două luni pline de lacrimi și vorbe aruncate grav în aer am simțit din nou un fior de fericire. mi-a dispărut din cap chipul tău îmbătrânit de atâtea țigări. l-am întâlnit pe el, persoana mea specială, fericirea care-mi indundă sufletul nu de puțin timp. ochii albastrii și zâmbetul perfect. îmbrățisările lui. micile cuvinte spuse fără nici un rost care înseamnă totul. imaginea mea de perfect și frumusețea lui. glasul lui care-mi vibrează-n fiecare parte din corp. ne știm de puțin timp dar vreau să știi că suntem suflete pereche. e felul lui de a-mi spune că greșesc, e stilul lui de a mă lua de mână, e ceva-ul diferit din el. sunt săruturile lui care-mi dau culoare zilei, e el al meu. nu știu dacă mă îndrăgostesc, dar dragă tu, nu mi-e frică de asta.

12 comentarii:

  1. a iesit soarele si pe strada taaa! ce ma bucur! sa ai un Paste fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. începuturile sunt mereu frumoase şi au ceva special, aşa că profită de aceste momente! e un pas înainte. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu asta si incerc sa dau tot ce am mai bun in schimb, mi e frica pe parcurs ! :)

      Ștergere
    2. ai grijă de tine, din toate punctele de vedere, şi totul va fi în regulă!

      Ștergere